Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 17:14 - Превод на статия за Mr. Nobody
Автор: 30secondstomars Категория: Музика   
Прочетен: 728 Коментари: 0 Гласове:
0



image
Из декорите на берлинското студио Babelsberg огромен космически кораб се рее из просторите на Вселената, хвърляйки по пътя товар от велосипеди. Тази гледка е странна и постарому завладяваща- типична сцена, родена от загадъчния ум на Яко Ван Дормел(Jaco Van Dormael), известен режисьор-фантаст, снимащ първия си филм за последните 11 години. 
Mr. Nobody е научно-фантастичен епичен филм, сниман в в такива мащаби, на които режисьора не се престрашаваше. 
Аз играя 120-годишен мъж, най-възрастния на Земята- обяснява изпълнителя на главната роля Джаред Лето- Сценарият на Яко е най-странното нещо, което ми се е налагало да чета още от времето на Requiem for a dream насам. Можете да говорите за филма каквото си искате, но той е единствен по рода си. Често ли ви се налага да ходите с глазура от понички в косата си? Ъъ? Лето показва посребрената си коса. Аа. 
Покритият с татуировки и прободеният на всякъде с пиърсинги Лето и неговата партньорка във филма Даян Крюгър играят космически туристи от бъдещето. Дебютът на Ван Дормел беше ""Тото-герой""- блестящ филм за човек, който е уверен в това, че живота му е бил откраднат. Следващата му работа, ""Осмия ден"" , също стана хит сред критиците, така че какво го е накарало толкова време да не се връща към камерите? 
Трябваше ми много време за да напиша това: за мен бе абсолютно ново изживяване да направя нещо толкова комплексно. -разказва белгийския режисьор. В неговият първи англоезичен филм Mr. Nobody -в ролите можете да видете още Сара Поли и Рийз Айфънс- действието се развива в края на 21 век, където даже една пеперуда с пърхането на крилата си може да промени всичко. Умиращият герой на Лето си спомня миналото, своите три алтернативни съдби и любовта, която е можел да има.  Всички жени са достойни за любов. Всичко, което е живо е достойно да живее- казва режисьра, който предпочита да не се съсредоточава на думичката "а можеше"-за мен всичко можеше да се получи по съвсем различен начин, на аз така или иначе пак бих изпитвал удоволствие от всичко това. Надявам се. Все пак той ни напомня, че съжалява само за едно: в епизодична роля за малко не се е снимал още един белгиец, Жан Клод Ван Дам, който по сценарий е трябвало да изиграе неуспял актьор, миещ стъкла. Два дни преди снимките ми се обади неговата 82-годишна майка и ми каза:"Яко, Жан Клод няма да дойде. Толкова му е неудобно, че не посмя да ти се обади сам." Това беше най-невероятното нещо, което можех да си представя.
image


Тагове:   превод,   Mr,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 30secondstomars
Категория: Музика
Прочетен: 506035
Постинги: 200
Коментари: 322
Гласове: 231
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031